Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En başta bu kişi işten ayrılırsa, tüm alacaklarınada icra diye birşey koyuyormu acaba. Çünkü tazminatlar ortalama 15 gün sonra veriliyor kurumda.
yok hocam bu bir süreç,bir süre pesonelcilik yapmıştık oradan biliyorum kişi işten ayrıldıı diyelim,o ayrı maaş kesintisi yatmadı,icra dairesi yazı gönderir veya iş yeri yazı gönderir (orasını tam hatırlamıyorum uzun zaman oldu)
dolayısıyla alacaklı kurum alacağını kovalamaya devam eder her türlü mecrada bu olay 1 ayda sürebilir 2 ayda ,,yani en güzeli arkadaşın önce alacağını alıp sonra ayrılması işten yada rica etsin iş yerine ,beanka kesinti miktarını ödesin işyerine ayrılsa bile yatısınlar.