persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesaba yatan para nereden geldiği önemli değil,ne tazminatı olursa olsun bankaya borçluysan ve takipdeyse aynen blok koyuyorlar,ancak dediğim gibi banka alacağına yönelik maaş hacizi başlatıysa icra dairesi çalıştığjn yere haciz gönderir,şu kadarını kesip bizde gönder der iş yerine,iş yeri bunu göndermek zorunda,,bu düzenli ödeniyorsa sorun olacağını sanmam,,bir bilen avukat arkadaş olursa burada tam durumu paylaşırsa ,durumu netleştiririz.
Evet sorunda bu zaten, maaş kesilirken, işten ayrılınca iş yeri bu kişi bizden ayrılıyor dermi dersede, banka veya avukat, o zaman tazminatı bize vereceksin veya bu kadar borç var şu kadarı bizim dermi onu sordum. Sonuçta iş maaşı bitecek