Riskli o zaman herşekilde gidebilir para ,yapılacak iş hesabına para gelince çekecek veya başka bir akrabasına gönderecek,yoksa yakaladıkların an alırlar,ayrıca şimdi varlık şirketleri var deli gibi saldırıyorlar,kesinlikle riske atmaya değmez
Merak konusu bu aslında. Para gelir gelmez aktaracak zaten. Ama maaşı aldiği banka uyanık olup maaş haczi yerine kıdem tazminatına çökmesi için başka bir icra göndermesi gerekiyor sanırım. Maaş haczi haricinde.
Yoksa şöyle mi?, Maaş haczi gönderdiklerinde zaten işten ayrıldığındaki haklarınada otomatik haciz koymuş oluyorlarmı?