kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesaplar da haciz var mı ?
Hesaplarda haciz yok. Maaşlı ssk lı çalışan olduğu için. Malda yok üstüne. Maaşının 4/1 ı her an başlayabilir kesilmeye. Hesaplarında bir haciz yok para girip çıkıyor. Ama icra takipleri yeni başlıyor. Avukata aktarılmış.