Konu içerisinde çoğunun bilgisi olmadan fikir verdiğini düşünüyorum..
Hesaba yatan para bireysel bir ödeme değil, kıdem tazminatı oluyor. Bu sebeple farklı bir durum söz konusu, umarım bilgili olan birisi fikri verir.
Evet hocam doğru. Maaşa haciz gelince otomatik olarak işten ayrılırsa diye tüm alacaklarınada otomatik olarak haciz ekleniyor mu. Veya benzeri