Konu içerisinde çoğunun bilgisi olmadan fikir verdiğini düşünüyorum..

Hesaba yatan para bireysel bir ödeme değil, kıdem tazminatı oluyor. Bu sebeple farklı bir durum söz konusu, umarım bilgili olan birisi fikri verir.