Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak konusu bu aslında. Para gelir gelmez aktaracak zaten. Ama maaşı aldiği banka uyanık olup maaş haczi yerine kıdem tazminatına çökmesi için başka bir icra göndermesi gerekiyor sanırım. Maaş haczi haricinde.

Yoksa şöyle mi?, Maaş haczi gönderdiklerinde zaten işten ayrıldığındaki haklarınada otomatik haciz koymuş oluyorlarmı?
hayır sanmıyorum ,,ama yinede bir avukata danışın,yada icra dairesine de sorabilirsiniz bence