Hala sokaklarda mısınız
35
●3.432
- 23-04-2025, 19:06:38Biz de suan girdik eve yapacak bir şey yok dışarısı cok soğuk araba da rahat degiliz diken üstünde bekliyoruz
- 23-04-2025, 21:14:42Üyeliği durduruldudepremde çıktık. piknik alanına gittik.4-5 saat piknik yapıp döndük. yapacak bir şey yok.
Allah hayırlı ömür,hayırlı ölüm versin amin - 23-04-2025, 22:08:13Eski binalar malzemesinden kaynaklı mı yoksa toprağa daha iyi oturduğu için mi sağlam acaba? Bizim ev yeni yapıldığında kamyon geçince bile sallanıyordu, yıllar geçtikten sonra sallanma kalmadı. Ağaç kökü gibi olmasa da sanki toprakla bütünleşiyor. Tam tersi de olabilir emin değilim, akıl yürütüyorum.erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyigityavuzy bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 23-04-2025, 22:18:00Yok hocam. Kayinbabam insaatcı. Eskiden beton mikserleri yoktu malum. Isciler harç yapiyordu. Ortalama %25 30 cimento, kalan kum seklindeydi. Bu da C25-C30 beton demekti. Simdi mikserlerle gelen beton C26 deniyor ama donmasin diye surekli su ekleniyor miksere. Fabrikada da sulaniyor. Cimento oranı %20 altına dusuyor. Dayaniksiz, biskuvi gibi harç oluyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2025, 22:31:01Anladım hocam bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleerkancan_87 ve yigityavuzy bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.