deprem anında dışardaydım ama geceyi dışarda geçirme niyetim yok. oturduğum binaya şöyle bir alıcı gözle baktım vee.. sanırım ilk büyük depremde yıkılır.
hakkımızda hayırlısı şu an ölsem zerre kadar umrumda olmaz veren Allah alır canı..