Hala sokaklarda mısınız
35
●3.432
- 23-04-2025, 18:45:52Depremden dolayı arabaya sığındık saat 1 den beri eve giremiyoruz bu gece napacagız bilmiyoruz sizde durumlar nedir dostlar
- 23-04-2025, 18:47:09Evde yatıyorum sallanirsa çıkarıyigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2025, 18:47:13Valla ben evimdeyim istanbul uskudar bolgesindeyim burasida cok fena sallandi ama yapacak bişey yok
- 23-04-2025, 18:47:25Deprem de ve sonrasın da evde vakit geçirmeye devam açık konuşmak gerekirse çok vurdum duymazım sanırımyigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2025, 18:48:38Üyeliği durdurulduBinanız yeniyse girin içeri, yeni deprem yönetmeliğine göre yapılmış binalar kolay kolay yıkılmaz fakat eski binada yaşasam ben girmezdim şahsen. Binam 3 yıllık duvarlar gaz beton, o yüzden girdim.