• 23-04-2025, 18:45:52
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Depremden dolayı arabaya sığındık saat 1 den beri eve giremiyoruz bu gece napacagız bilmiyoruz sizde durumlar nedir dostlar
  • 23-04-2025, 18:46:37
    #2
    Evdeyim. Yıkılmadıkça çıkmam

    Nereye kadar kaçacağım ki
    Dünya boştur lo
  • 23-04-2025, 18:47:09
    #3
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Depremden dolayı arabaya sığındık saat 1 den beri eve giremiyoruz bu gece napacagız bilmiyoruz sizde durumlar nedir dostlar
    Evde yatıyorum sallanirsa çıkarı
  • 23-04-2025, 18:47:13
    #4
    Valla ben evimdeyim istanbul uskudar bolgesindeyim burasida cok fena sallandi ama yapacak bişey yok
  • 23-04-2025, 18:47:25
    #5
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Depremden dolayı arabaya sığındık saat 1 den beri eve giremiyoruz bu gece napacagız bilmiyoruz sizde durumlar nedir dostlar
    Deprem de ve sonrasın da evde vakit geçirmeye devam açık konuşmak gerekirse çok vurdum duymazım sanırım
  • 23-04-2025, 18:48:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Binanız yeniyse girin içeri, yeni deprem yönetmeliğine göre yapılmış binalar kolay kolay yıkılmaz fakat eski binada yaşasam ben girmezdim şahsen. Binam 3 yıllık duvarlar gaz beton, o yüzden girdim.
  • 23-04-2025, 18:51:11
    #7
    Bizde yeni girdik, çok üşüdük yoksa kolay kolay girmezdik.
  • 23-04-2025, 18:51:14
    #8
    Binamız pek güven vermiyor. O sebepten arabadayız 2 aylık bebeğimizle beraber.
  • 23-04-2025, 18:51:25
    #9
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Binanızın durumuna göre evinize girebilirsiniz. Bizim bina 40 yaşında girdik biz içeri.