Binanız yeniyse girin içeri, yeni deprem yönetmeliğine göre yapılmış binalar kolay kolay yıkılmaz fakat eski binada yaşasam ben girmezdim şahsen. Binam 3 yıllık duvarlar gaz beton, o yüzden girdim.