• 23-04-2025, 18:52:23
    #10
    Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binamız pek güven vermiyor. O sebepten arabadayız 2 aylık bebeğimizle beraber.
    Şile taraflarına yakınsanız dilerseniz misafir edebileceğim ek bir kalmadığım bir ev mevcut bebek ile dışarda olmanız pek sağlıklı değil allah yardımcınız olsun.
  • 23-04-2025, 18:54:14
    #11
    Ben istanbulda yaşamıyorum ama tüm tanıdıklarım şuan dışarıda.
  • 23-04-2025, 18:56:10
    #12
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evdeyim. Yıkılmadıkça çıkmam

    Nereye kadar kaçacağım ki
    Dünya boştur lo
    yine de dikkat edin hocam
  • 23-04-2025, 18:57:53
    #13
    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şile taraflarına yakınsanız dilerseniz misafir edebileceğim ek bir kalmadığım bir ev mevcut bebek ile dışarda olmanız pek sağlıklı değil allah yardımcınız olsun.
    Allah razı olsun hocam düşünceniz duygulandırdı ve mutlu etti Allah razı olsun. Epey uzağız.
  • 23-04-2025, 18:59:36
    #14
    Arkadaşlar evlerinize girmeyin ama kapılarınızı kilitleyin. Hırsızlıklar yavaş yavaş başlamış.
  • 23-04-2025, 18:59:57
    #15
    Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun hocam düşünceniz duygulandırdı ve mutlu etti Allah razı olsun. Epey uzağız.
    Fikriniz değişirse saat fark etmez yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince
  • 23-04-2025, 19:02:35
    #16
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binanız yeniyse girin içeri, yeni deprem yönetmeliğine göre yapılmış binalar kolay kolay yıkılmaz fakat eski binada yaşasam ben girmezdim şahsen. Binam 3 yıllık duvarlar gaz beton, o yüzden girdim.
    Malatya dan yaziyorum. Yikimlarıj %80 90 ı yeni binalarda oldu. Deprem yonetmeligi dedigin sey muteahitin yapi denetim firmasina el altindan versigi 100 bin liraya bakiyor. 40 yillik nice evlerde cizik yokken 4 ay once teslim edilen ne binalar camura dönüştü. Gözümüzün önünde. Duvarlarin da gazbeton olmasi avantaj degil depremde. Zaten önemli olan duvar degil. Duvar yıkılırsa tüm evin duvarlari 150 200 bine yaptirilir. Aslolan kirişler, kolonlar ve betonun Cxx kaç oldugu. C32 denen betonlar analizde c14 cikti ki bu demir olmasa binanin betonunun bisküvi gibi oldugu demek.
  • 23-04-2025, 19:04:27
    #17
    Bizde arabadayız pijamayla oturuyorum valla arabada. Allah yardımcımız olsun, eve girer ve bir daha yaşarsak uzun süre giremeyiz eve. Ama mecbur giricez şoku atlatmaya çalışıyoruz.
  • 23-04-2025, 19:04:37
    #18
    Arkadaşlar girin evinize. Artçı dedigin şey Malatya da 2.5 yıl geçti. Hala oluyor. 3 gun arabada kalip evine gecersin. 4. Gun gene artci olabilir.