Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binamız pek güven vermiyor. O sebepten arabadayız 2 aylık bebeğimizle beraber.
Şile taraflarına yakınsanız dilerseniz misafir edebileceğim ek bir kalmadığım bir ev mevcut bebek ile dışarda olmanız pek sağlıklı değil allah yardımcınız olsun.