yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Depremden dolayı arabaya sığındık saat 1 den beri eve giremiyoruz bu gece napacagız bilmiyoruz sizde durumlar nedir dostlar
Evde yatıyorum sallanirsa çıkarı