yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Depremden dolayı arabaya sığındık saat 1 den beri eve giremiyoruz bu gece napacagız bilmiyoruz sizde durumlar nedir dostlar
Deprem de ve sonrasın da evde vakit geçirmeye devam açık konuşmak gerekirse çok vurdum duymazım sanırım