erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam. Kayinbabam insaatcı. Eskiden beton mikserleri yoktu malum. Isciler harç yapiyordu. Ortalama %25 30 cimento, kalan kum seklindeydi. Bu da C25-C30 beton demekti. Simdi mikserlerle gelen beton C26 deniyor ama donmasin diye surekli su ekleniyor miksere. Fabrikada da sulaniyor. Cimento oranı %20 altına dusuyor. Dayaniksiz, biskuvi gibi harç oluyor.
Anladım hocam bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.