Ben ölümden korkmuyorum. Sarsıntı olduğunda hiç telaşa kapılmadım.
Yakınlarımı kaybedersem epey üzülürüm, kendim ölümden milim korkmam. Ama yapacak çok da birşey yok. Gidecek bir yer yok. Ne gele gele.
Tüm parklar dolu. Oturacak kalacak en ufak bir yer yok.