Selamün aleyküm 2 yıldır calıstıgım güvenlik işini bırakıyorum bu benım için güzel birşey
12 saat çalışma ve 20.000₺ maaÅŸ yol ve yemek yok
Mecburiyetten girdiğim işi borcları kapattıktan sonra bırakıyorum
Yarın istifamı vereceğim
Sevmedigi işi yapmak insanı yıpratıyor
Serüvenime devam edicem başka yollarla 12 saat kölelik sistemi evden çok burada zaman geçiriyorum
Oysa o kadar ucuza satıyoruz ki zamanımızı
Köleligi artık bırakıyorum
10
●700
- 08-12-2024, 22:31:52
- 08-12-2024, 22:35:58Öyle hocam, yeni çıkan ISGB şartı yüzünden hiç ilgim olmayan oto elektrik işine girdim. 3.5k maaşla, 10-12 saat arası çalıştırıyorlar. Ustalarla pek aram yok, sevmediğin iş gerçekten insana yük olurmuş.

Ekleme: isgb şartı stajyer olduğum için. - 08-12-2024, 22:36:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aynı şekilde ben de bırakacağım dedim ama bir türlü farklı iş bulamadım. Tek başına şurada zaman geçirmeye çalışıyoruz. (Şuan nöbetteyim) Rahatlık açısından üzerine yok ama zaman geçirmek ölüm
- 08-12-2024, 22:37:17Evet hocam insana gerçekten yük oluyor, Allah işimizi gücümüzü rast getirsin insaAllahdeltax0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2024, 22:38:55hocam eğer genc isen bizim yapacağımız son iş rahat iş ama parası az, birde insanı hamlastırıyor 2 yılda 11 kilo aldım ben hareketsizlikten dünyanın en boş işi benceWinman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşaatta calıs bundan iyidir beden yorulur ama hakkını alırsın - 08-12-2024, 22:42:08İnşallah hocam, insan özel sektöre girince paranın insanları ne kadar bozabileceğini daha iyi anlıyor. Onlar ofiste sıcakta otururlarken, bana rafları indirtiyorlar, baştan temizletiyorlar. Geçen gün, bir tane kelepçe pensesi arayacağız diye iki dolabı dağıttılar. Yok dememe rağmen hepsini yıktılar, 2 saat onu topladım. Sonra biri geldi ve 'Biz dışarıda iş yaparken, dolap mı topluyorsun?' dedi. Nasıl cinnet geçirdiğimi anlamışsındır zaten.Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2024, 22:48:24Evet hocam pek genç işi değil. Silahlı sağlam bir yere belediyeye vs girersen güzel onun harici yapılacak iş değil. İnsanlarla uğraşmakta zor. Dediğiniz gibi hamlaştırıyor ama bir ben kilo alamıyorum :/ aksine verdim sanırım stresten. Meslek olmadığı için bulaştık işte şimdi de diğer işlerde zorlancazAdiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2024, 23:00:37Yapılır hocam helal yoldan da yapılır neden yapılmasın, haram yoldan olan ticaretten hayır gelmez zatenmelisa27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim silahlı ama silahsız depo bekliyorumWinman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Köy deyim köyde yevmiye 1000₺ gider yok
Ayrıten ortak zeytin bahçesi aldım günlügÄŸm 3000₺ ye falan geliyor yagları satar isem fırsatları degerlendirmek lazım biryere baglı kalmamak gerek, yoksa insan ömrünü bir hiç uÄŸruna cürütüyor
insanı köle yerine koyuyorlar hocam köle anlarım hocamdeltax0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
