• 08-12-2024, 22:31:52
    #1
    Selamün aleyküm 2 yıldır calıstıgım güvenlik işini bırakıyorum bu benım için güzel birşey
    12 saat çalışma ve 20.000₺ maaÅŸ yol ve yemek yok
    Mecburiyetten girdiğim işi borcları kapattıktan sonra bırakıyorum
    Yarın istifamı vereceğim
    Sevmedigi işi yapmak insanı yıpratıyor
    Serüvenime devam edicem başka yollarla 12 saat kölelik sistemi evden çok burada zaman geçiriyorum
    Oysa o kadar ucuza satıyoruz ki zamanımızı
  • 08-12-2024, 22:35:58
    #2
    Öyle hocam, yeni çıkan ISGB şartı yüzünden hiç ilgim olmayan oto elektrik işine girdim. 3.5k maaşla, 10-12 saat arası çalıştırıyorlar. Ustalarla pek aram yok, sevmediğin iş gerçekten insana yük olurmuş.

    Ekleme: isgb şartı stajyer olduğum için.
  • 08-12-2024, 22:36:59
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı şekilde ben de bırakacağım dedim ama bir türlü farklı iş bulamadım. Tek başına şurada zaman geçirmeye çalışıyoruz. (Şuan nöbetteyim) Rahatlık açısından üzerine yok ama zaman geçirmek ölüm
  • 08-12-2024, 22:37:17
    #4
    deltax0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle hocam, yeni çıkan ISGB şartı yüzünden hiç ilgim olmayan oto elektrik işine girdim. 3.5k maaşla, 10-12 saat arası çalıştırıyorlar. Ustalarla pek aram yok, sevmediğin iş gerçekten insana yük olurmuş.

    Ekleme: isgb şartı stajyer olduğum için.
    Evet hocam insana gerçekten yük oluyor, Allah işimizi gücümüzü rast getirsin insaAllah
  • 08-12-2024, 22:38:55
    #5
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şekilde ben de bırakacağım dedim ama bir türlü farklı iş bulamadım. Tek başına şurada zaman geçirmeye çalışıyoruz. (Şuan nöbetteyim) Rahatlık açısında üzerine yok ama zaman geçirmek ölüm
    hocam eğer genc isen bizim yapacağımız son iş rahat iş ama parası az, birde insanı hamlastırıyor 2 yılda 11 kilo aldım ben hareketsizlikten dünyanın en boş işi bence
    İnşaatta calıs bundan iyidir beden yorulur ama hakkını alırsın
  • 08-12-2024, 22:42:08
    #6
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam insana gerçekten yük oluyor, Allah işimizi gücümüzü rast getirsin insaAllah
    İnşallah hocam, insan özel sektöre girince paranın insanları ne kadar bozabileceğini daha iyi anlıyor. Onlar ofiste sıcakta otururlarken, bana rafları indirtiyorlar, baştan temizletiyorlar. Geçen gün, bir tane kelepçe pensesi arayacağız diye iki dolabı dağıttılar. Yok dememe rağmen hepsini yıktılar, 2 saat onu topladım. Sonra biri geldi ve 'Biz dışarıda iş yaparken, dolap mı topluyorsun?' dedi. Nasıl cinnet geçirdiğimi anlamışsındır zaten.
  • 08-12-2024, 22:48:24
    #7
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eğer genc isen bizim yapacağımız son iş rahat iş ama parası az, birde insanı hamlastırıyor 2 yılda 11 kilo aldım ben hareketsizlikten dünyanın en boş işi bence
    İnşaatta calıs bundan iyidir beden yorulur ama hakkını alırsın
    Evet hocam pek genç işi değil. Silahlı sağlam bir yere belediyeye vs girersen güzel onun harici yapılacak iş değil. İnsanlarla uğraşmakta zor. Dediğiniz gibi hamlaştırıyor ama bir ben kilo alamıyorum :/ aksine verdim sanırım stresten. Meslek olmadığı için bulaştık işte şimdi de diğer işlerde zorlancaz
  • 08-12-2024, 22:52:14
    #8
    Ticaret yapacağız bizde ana Türkiye'de bu zor şartlarda ticaret de yapılmaz helal yoldan
  • 08-12-2024, 23:00:37
    #9
    melisa27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret yapacağız bizde ana Türkiye'de bu zor şartlarda ticaret de yapılmaz helal yoldan
    Yapılır hocam helal yoldan da yapılır neden yapılmasın, haram yoldan olan ticaretten hayır gelmez zaten
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam pek genç işi değil. Silahlı sağlam bir yere belediyeye vs girersen güzel onun harici yapılacak iş değil. İnsanlarla uğraşmakta zor. Dediğiniz gibi hamlaştırıyor ama bir ben kilo alamıyorum :/ aksine verdim sanırım stresten. Meslek olmadığı için bulaştık işte şimdi de diğer işlerde zorlancaz
    benim silahlı ama silahsız depo bekliyorum
    Köy deyim köyde yevmiye 1000₺ gider yok
    Ayrıten ortak zeytin bahçesi aldım günlügÄŸm 3000₺ ye falan geliyor yagları satar isem fırsatları degerlendirmek lazım biryere baglı kalmamak gerek, yoksa insan ömrünü bir hiç uÄŸruna cürütüyor

    deltax0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah hocam, insan özel sektöre girince paranın insanları ne kadar bozabileceğini daha iyi anlıyor. Onlar ofiste sıcakta otururlarken, bana rafları indirtiyorlar, baştan temizletiyorlar. Geçen gün, bir tane kelepçe pensesi arayacağız diye iki dolabı dağıttılar. Yok dememe rağmen hepsini yıktılar, 2 saat onu topladım. Sonra biri geldi ve 'Biz dışarıda iş yaparken, dolap mı topluyorsun?' dedi. Nasıl cinnet geçirdiğimi anlamışsındır zaten.
    insanı köle yerine koyuyorlar hocam köle anlarım hocam