melisa27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret yapacağız bizde ana Türkiye'de bu zor şartlarda ticaret de yapılmaz helal yoldan
Yapılır hocam helal yoldan da yapılır neden yapılmasın, haram yoldan olan ticaretten hayır gelmez zaten
Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam pek genç işi değil. Silahlı sağlam bir yere belediyeye vs girersen güzel onun harici yapılacak iş değil. İnsanlarla uğraşmakta zor. Dediğiniz gibi hamlaştırıyor ama bir ben kilo alamıyorum :/ aksine verdim sanırım stresten. Meslek olmadığı için bulaştık işte şimdi de diğer işlerde zorlancaz
benim silahlı ama silahsız depo bekliyorum
Köy deyim köyde yevmiye 1000₺ gider yok
Ayrıten ortak zeytin bahçesi aldım günlügğm 3000₺ ye falan geliyor yagları satar isem fırsatları degerlendirmek lazım biryere baglı kalmamak gerek, yoksa insan ömrünü bir hiç uğruna cürütüyor

deltax0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hocam, insan özel sektöre girince paranın insanları ne kadar bozabileceğini daha iyi anlıyor. Onlar ofiste sıcakta otururlarken, bana rafları indirtiyorlar, baştan temizletiyorlar. Geçen gün, bir tane kelepçe pensesi arayacağız diye iki dolabı dağıttılar. Yok dememe rağmen hepsini yıktılar, 2 saat onu topladım. Sonra biri geldi ve 'Biz dışarıda iş yaparken, dolap mı topluyorsun?' dedi. Nasıl cinnet geçirdiğimi anlamışsındır zaten.
insanı köle yerine koyuyorlar hocam köle anlarım hocam