Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı şekilde ben de bırakacağım dedim ama bir türlü farklı iş bulamadım. Tek başına şurada zaman geçirmeye çalışıyoruz. (Şuan nöbetteyim) Rahatlık açısında üzerine yok ama zaman geçirmek ölüm
hocam eğer genc isen bizim yapacağımız son iş rahat iş ama parası az, birde insanı hamlastırıyor 2 yılda 11 kilo aldım ben hareketsizlikten dünyanın en boş işi bence
İnşaatta calıs bundan iyidir beden yorulur ama hakkını alırsın