Selamün aleyküm 2 yıldır calıstıgım güvenlik işini bırakıyorum bu benım için güzel birşey
12 saat çalışma ve 20.000₺ maaş yol ve yemek yok
Mecburiyetten girdiğim işi borcları kapattıktan sonra bırakıyorum
Yarın istifamı vereceğim
Sevmedigi işi yapmak insanı yıpratıyor
Serüvenime devam edicem başka yollarla 12 saat kölelik sistemi evden çok burada zaman geçiriyorum
Oysa o kadar ucuza satıyoruz ki zamanımızı