hocam eğer genc isen bizim yapacağımız son iş rahat iş ama parası az, birde insanı hamlastırıyor 2 yılda 11 kilo aldım ben hareketsizlikten dünyanın en boş işi bence
İnşaatta calıs bundan iyidir beden yorulur ama hakkını alırsın
Evet hocam pek genç işi değil. Silahlı sağlam bir yere belediyeye vs girersen güzel onun harici yapılacak iş değil. İnsanlarla uğraşmakta zor. Dediğiniz gibi hamlaştırıyor ama bir ben kilo alamıyorum :/ aksine verdim sanırım stresten. Meslek olmadığı için bulaştık işte şimdi de diğer işlerde zorlancaz