Konu
Köleligi artık bırakıyorum
08-12-2024, 22:36:59
#3
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aynı şekilde ben de bırakacağım dedim ama bir türlü farklı iş bulamadım. Tek başına şurada zaman geçirmeye çalışıyoruz. (Şuan nöbetteyim) Rahatlık açısından üzerine yok ama zaman geçirmek ölüm