Öyle hocam, yeni çıkan ISGB şartı yüzünden hiç ilgim olmayan oto elektrik işine girdim. 3.5k maaşla, 10-12 saat arası çalıştırıyorlar. Ustalarla pek aram yok, sevmediğin iş gerçekten insana yük olurmuş.

Ekleme: isgb şartı stajyer olduğum için.