Köleligi artık bırakıyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Köleligi artık bırakıyorum
10
●
700
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Köleligi artık bırakıyorum
1
2
08-12-2024, 23:14:26
#10
kleus
Bende istemiyorum bıraktım herşeyi sosyal medyada az çok bişiler kovalıyoruz sözleşmeli er olmak istiyorum
09-12-2024, 00:46:25
#11
benyamin
Yillardir otellerde teknik servislik yaptim 3 yildir piyasada serbest calisiyorum gercekten islerim dusse bile is olmasa bile kafam yine rahat
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler