Biri dedi ki eksikleri yaz sayfa 2 ye geçiyorsun 1 e geri geliyorsın 3 e geri gidiyorsun.
Alıntı yapıyorsun yeni sayfaya gidiyor gönder diyorsun sayfa geri geliyor bence yanlış mı düşünüyorum 2000 yılından kalma sistemle ilerliyor diye bilemedim
R10 artık app çıkarsa
38
●2.920
- 05-12-2024, 17:03:42Benimde yazmamın sebebi hızlı olması eskiden pc ler de yavaştı internette bekliyorduk 😀 şimdi öyle değilLevad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2024, 17:04:58Biri yazınca mail geliyor hocam 😀 bildirim çook iyi olabilirLevad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2024, 17:55:38https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...t-u-aktif.html
Bildirim ile ilgili fikir veren arkadaşlara bu konu faydalı olabilir - 05-12-2024, 19:05:30Telegram kullanmayanlar varOguzhanCinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2024, 00:02:12Konu ile pek alakasını çözemedim amaBDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
