• 05-12-2024, 17:02:36
    #19
    Biri dedi ki eksikleri yaz sayfa 2 ye geçiyorsun 1 e geri geliyorsın 3 e geri gidiyorsun.
    Alıntı yapıyorsun yeni sayfaya gidiyor gönder diyorsun sayfa geri geliyor bence yanlış mı düşünüyorum 2000 yılından kalma sistemle ilerliyor diye bilemedim
  • 05-12-2024, 17:02:36
    #20
    Forumdaki bildirimler aynı zamanda telefon ekranına bildirim olarak gelse mesela ... Bence çok daha iyi ve kullanışlı olur. İnsanlar daha hızlı çözümlere ulaşabilir diye düşünüyorum. Hem hizmet alanlar, hemde hizmet verenler.
  • 05-12-2024, 17:03:42
    #21
    Levad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdaki bildirimler aynı zamanda telefon ekranına bildirim olarak gelse mesela ... Bence çok daha iyi ve kullanışlı olur. İnsanlar daha hızlı çözümlere ulaşabilir diye düşünüyorum. Hem hizmet alanlar, hemde hizmet verenler.
    Benimde yazmamın sebebi hızlı olması eskiden pc ler de yavaştı internette bekliyorduk 😀 şimdi öyle değil
  • 05-12-2024, 17:04:58
    #22
    Levad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdaki bildirimler aynı zamanda telefon ekranına bildirim olarak gelse mesela ... Bence çok daha iyi ve kullanışlı olur. İnsanlar daha hızlı çözümlere ulaşabilir diye düşünüyorum. Hem hizmet alanlar, hemde hizmet verenler.
    Biri yazınca mail geliyor hocam 😀 bildirim çook iyi olabilir
  • 05-12-2024, 17:55:38
    #23
    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...t-u-aktif.html

    Bildirim ile ilgili fikir veren arkadaşlara bu konu faydalı olabilir
  • 05-12-2024, 18:43:07
    #24
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok hocam siz hiç tvde lamborghini reklamı gördünüz mü
    ne alaka
    • brturkiye
    • MuratDag
    brturkiye ve MuratDag bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 05-12-2024, 19:05:30
    #25
    OguzhanCinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...t-u-aktif.html

    Bildirim ile ilgili fikir veren arkadaşlara bu konu faydalı olabilir
    Telegram kullanmayanlar var
  • 05-12-2024, 22:33:47
    #26
    Kişisel Rütbe
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden Tapatalk ile R10'a erisim saglaniyordu.
    Gayet guzeldi. Sonradan kalkti sanirim. Sorun neydi bilemiyorum.
    Bencede uygulamasi olmali.
    Mobilde bende cok sorun yasiyorum.
  • 06-12-2024, 00:02:12
    #27
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok hocam siz hiç tvde lamborghini reklamı gördünüz mü
    Konu ile pek alakasını çözemedim ama