• 05-12-2024, 16:55:22
    #10
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok hocam siz hiç tvde lamborghini reklamı gördünüz mü
    bence de alakasız oldu 😀
  • 05-12-2024, 16:56:53
    #11
    Eskiden Tapatalk ile R10'a erisim saglaniyordu.
    Gayet guzeldi. Sonradan kalkti sanirim. Sorun neydi bilemiyorum.
    Bencede uygulamasi olmali.
    Mobilde bende cok sorun yasiyorum.
  • 05-12-2024, 16:57:19
    #12
    Nych adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mobil tarayıcıdan bu hızı yakalayamıyor musunuz?
    sanırım vbullettin kaç yılında vardı bilmşyorum ama benim bildiğim en az 20 senelik sistem
  • 05-12-2024, 16:57:31
    #13
    Qui non proficit, deficit
    brturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajlaşma sistemi tırt eski çağda gibi değil mi ? İki tıkla beğensen yanıtla tak direk olsa yeni sayfaya gitmese gibi gibi
    R10.Net bir mesajlaşma uygulaması veya sosyal medya platformu değil, bir forum neticesinde dolayısıyla böyle olması çok normal. Diyeceksiniz ki ne alaka konuyla, sizce anlık mesajlaşmada yapılacak değişiklikler topluluk sistemini ikili diyaloglara indirgeyerek forum içerisindeki aktifliği düşürmez mi? Bence düşürür bu sebeple mevcut mesajlaşma sistemi forum için daha ideal.
  • 05-12-2024, 16:58:26
    #14
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden Tapatalk ile R10'a erisim saglaniyordu.
    Gayet guzeldi. Sonradan kalkti sanirim. Sorun neydi bilemiyorum.
    Bencede uygulamasi olmali.
    Mobilde bende cok sorun yasiyorum.
    alıntı yapıyorsun yaptıktan sonra [ …… ile başlıyor en basiti
  • 05-12-2024, 16:59:50
    #15
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10.Net bir mesajlaşma uygulaması veya sosyal medya platformu değil, bir forum neticesinde dolayısıyla böyle olması çok normal. Diyeceksiniz ki ne alaka konuyla, sizce anlık mesajlaşmada yapılacak değişiklikler topluluk sistemini ikili diyaloglara indirgeyerek forum içerisindeki aktifliği düşürmez mi? Bence düşürür bu sebeple mevcut mesajlaşma sistemi forum için daha ideal.
    bir mesajlaşma uygulaması değil mi ? Pardon
  • 05-12-2024, 17:01:06
    #16
    Qui non proficit, deficit
    brturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir mesajlaşma uygulaması değil mi ? Pardon
    Tam olarak anlamadığınız kısmı PM iletirseniz açıklama yapayım.
  • 05-12-2024, 17:01:52
    #17
    fastphp
  • 05-12-2024, 17:02:03
    #18
    brturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 neden app yapmıyor
    Webview şeklinde bir uygulama olsa pek mantığı olmayacaktır zaten forum responsive tasarıma sahip.

    Sıfırdan bir uygulama geliştirilse uygulamanın güvenlik açıkları, alfa-beta testleri, optimizasyonu vb. için çokça zaman gerekecek. Muhtemelen bu durumla uğraşmak istemiyorlardır.