BDigital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 artık app çıkarsa
38
●2.920
- 05-12-2024, 16:57:19sanırım vbullettin kaç yılında vardı bilmşyorum ama benim bildiğim en az 20 senelik sistemNych adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2024, 16:57:31R10.Net bir mesajlaşma uygulaması veya sosyal medya platformu değil, bir forum neticesinde dolayısıyla böyle olması çok normal. Diyeceksiniz ki ne alaka konuyla, sizce anlık mesajlaşmada yapılacak değişiklikler topluluk sistemini ikili diyaloglara indirgeyerek forum içerisindeki aktifliği düşürmez mi? Bence düşürür bu sebeple mevcut mesajlaşma sistemi forum için daha ideal.brturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2024, 16:58:26alıntı yapıyorsun yaptıktan sonra [ ile başlıyor en basitiMessi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2024, 16:59:50bir mesajlaşma uygulaması değil mi ? PardonSazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2024, 17:01:06Tam olarak anlamadığınız kısmı PM iletirseniz açıklama yapayım.brturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2024, 17:02:03Webview şeklinde bir uygulama olsa pek mantığı olmayacaktır zaten forum responsive tasarıma sahip.brturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıfırdan bir uygulama geliştirilse uygulamanın güvenlik açıkları, alfa-beta testleri, optimizasyonu vb. için çokça zaman gerekecek. Muhtemelen bu durumla uğraşmak istemiyorlardır.