brturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajlaşma sistemi tırt eski çağda gibi değil mi ? İki tıkla beğensen yanıtla tak direk olsa yeni sayfaya gitmese gibi gibi
R10.Net bir mesajlaşma uygulaması veya sosyal medya platformu değil, bir forum neticesinde dolayısıyla böyle olması çok normal. Diyeceksiniz ki ne alaka konuyla, sizce anlık mesajlaşmada yapılacak değişiklikler topluluk sistemini ikili diyaloglara indirgeyerek forum içerisindeki aktifliği düşürmez mi? Bence düşürür bu sebeple mevcut mesajlaşma sistemi forum için daha ideal.