brturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 neden app yapmıyor
Webview şeklinde bir uygulama olsa pek mantığı olmayacaktır zaten forum responsive tasarıma sahip.

Sıfırdan bir uygulama geliştirilse uygulamanın güvenlik açıkları, alfa-beta testleri, optimizasyonu vb. için çokça zaman gerekecek. Muhtemelen bu durumla uğraşmak istemiyorlardır.