Webview şeklinde bir uygulama olsa pek mantığı olmayacaktır zaten forum responsive tasarıma sahip.
Sıfırdan bir uygulama geliştirilse uygulamanın güvenlik açıkları, alfa-beta testleri, optimizasyonu vb. için çokça zaman gerekecek. Muhtemelen bu durumla uğraşmak istemiyorlardır.