R10 artık app çıkarsa
38
●2.920
- 05-12-2024, 16:51:28Üyeliği durdurulduGerek yok hocam siz hiç tvde lamborghini reklamı gördünüz mü
- 05-12-2024, 16:51:49Daha hızlı daha kullanışlı olurNych adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2024, 16:52:24mobil tarayıcıdan bu hızı yakalayamıyor musunuz?karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2024, 16:53:02evet bende o sorun var yavaş yavaş sinir olmaya başladım vbullettin entegre edilmiyor mu diye düşündümkaragecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2024, 16:53:44Bu bana biraz alakasız geldi sankiBDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2024, 16:54:34Mesajlaşma sistemi tırt eski çağda gibi değil mi ? İki tıkla beğensen yanıtla tak direk olsa yeni sayfaya gitmese gibi gibiSazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle