• 05-12-2024, 16:49:05
    #1
    R10 neden app yapmıyor
  • 05-12-2024, 16:49:55
    #2
    ne gerek var?
  • 05-12-2024, 16:51:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Gerek yok hocam siz hiç tvde lamborghini reklamı gördünüz mü
  • 05-12-2024, 16:51:49
    #4
    Nych adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gerek var?
    Daha hızlı daha kullanışlı olur
  • 05-12-2024, 16:52:24
    #5
    karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha hızlı daha kullanışlı olur
    mobil tarayıcıdan bu hızı yakalayamıyor musunuz?
  • 05-12-2024, 16:53:02
    #6
    karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha hızlı daha kullanışlı olur
    evet bende o sorun var yavaş yavaş sinir olmaya başladım vbullettin entegre edilmiyor mu diye düşündüm
  • 05-12-2024, 16:53:05
    #7
    Qui non proficit, deficit
    Mevcut tema mobil uyumlu ve stabil olması sebebiyle pekte uygulama yokluğu hissedilmiyor açıkçası, sizin eksik hissettiğiniz kısım nedir belki yapılabilecek öneridir.
  • 05-12-2024, 16:53:44
    #8
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok hocam siz hiç tvde lamborghini reklamı gördünüz mü
    Bu bana biraz alakasız geldi sanki
  • 05-12-2024, 16:54:34
    #9
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevcut tema mobil uyumlu ve stabil olması sebebiyle pekte uygulama yokluğu hissedilmiyor açıkçası, sizin eksik hissettiğiniz kısım nedir belki yapılabilecek öneridir.
    Mesajlaşma sistemi tırt eski çağda gibi değil mi ? İki tıkla beğensen yanıtla tak direk olsa yeni sayfaya gitmese gibi gibi