Konu
R10 artık app çıkarsa
05-12-2024, 16:53:02
#6
brturkiye
karagecili adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha hızlı daha kullanışlı olur
evet bende o sorun var yavaş yavaş sinir olmaya başladım vbullettin entegre edilmiyor mu diye düşündüm