Mevcut tema mobil uyumlu ve stabil olması sebebiyle pekte uygulama yokluğu hissedilmiyor açıkçası, sizin eksik hissettiğiniz kısım nedir belki yapılabilecek öneridir.
Mesajlaşma sistemi tırt eski çağda gibi değil mi ? İki tıkla beğensen yanıtla tak direk olsa yeni sayfaya gitmese gibi gibi