Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevcut tema mobil uyumlu ve stabil olması sebebiyle pekte uygulama yokluğu hissedilmiyor açıkçası, sizin eksik hissettiğiniz kısım nedir belki yapılabilecek öneridir.
Mesajlaşma sistemi tırt eski çağda gibi değil mi ? İki tıkla beğensen yanıtla tak direk olsa yeni sayfaya gitmese gibi gibi