Konu
R10 artık app çıkarsa
05-12-2024, 16:53:05
#7
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Mevcut tema mobil uyumlu ve stabil olması sebebiyle pekte uygulama yokluğu hissedilmiyor açıkçası, sizin eksik hissettiğiniz kısım nedir belki yapılabilecek öneridir.