Konu
R10 artık app çıkarsa
05-12-2024, 16:58:26
#14
brturkiye
Messi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eskiden Tapatalk ile R10'a erisim saglaniyordu.
Gayet guzeldi. Sonradan kalkti sanirim. Sorun neydi bilemiyorum.
Bencede uygulamasi olmali.
Mobilde bende cok sorun yasiyorum.
alıntı yapıyorsun yaptıktan sonra [ ile başlıyor en basiti