Konu
R10 artık app çıkarsa
05-12-2024, 17:01:06
#16
Sazlon
Qui non proficit, deficit
brturkiye adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir mesajlaşma uygulaması değil mi ? Pardon
Tam olarak anlamadığınız kısmı PM iletirseniz açıklama yapayım.