Eskiden Tapatalk ile R10'a erisim saglaniyordu.
Gayet guzeldi. Sonradan kalkti sanirim. Sorun neydi bilemiyorum.
Bencede uygulamasi olmali.
Mobilde bende cok sorun yasiyorum.