Konu
R10 artık app çıkarsa
05-12-2024, 16:56:53
#11
Messi
Eskiden Tapatalk ile R10'a erisim saglaniyordu.
Gayet guzeldi. Sonradan kalkti sanirim. Sorun neydi bilemiyorum.
Bencede uygulamasi olmali.
Mobilde bende cok sorun yasiyorum.