Konu
R10 artık app çıkarsa
05-12-2024, 22:33:47
#26
Saitama
Kişisel Rütbe
Messi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eskiden Tapatalk ile R10'a erisim saglaniyordu.
Gayet guzeldi. Sonradan kalkti sanirim. Sorun neydi bilemiyorum.
Bencede uygulamasi olmali.
Mobilde bende cok sorun yasiyorum.