Konu
R10 artık app çıkarsa
05-12-2024, 19:05:30
#25
brturkiye
OguzhanCinar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...t-u-aktif.html
Bildirim ile ilgili fikir veren arkadaşlara bu konu faydalı olabilir
Telegram kullanmayanlar var