Biri dedi ki eksikleri yaz sayfa 2 ye geçiyorsun 1 e geri geliyorsın 3 e geri gidiyorsun.
Alıntı yapıyorsun yeni sayfaya gidiyor gönder diyorsun sayfa geri geliyor bence yanlış mı düşünüyorum 2000 yılından kalma sistemle ilerliyor diye bilemedim