Konu
R10 artık app çıkarsa
05-12-2024, 17:02:36
#20
Levad
Forumdaki bildirimler aynı zamanda telefon ekranına bildirim olarak gelse mesela ... Bence çok daha iyi ve kullanışlı olur. İnsanlar daha hızlı çözümlere ulaşabilir diye düşünüyorum. Hem hizmet alanlar, hemde hizmet verenler.