Levad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdaki bildirimler aynı zamanda telefon ekranına bildirim olarak gelse mesela ... Bence çok daha iyi ve kullanışlı olur. İnsanlar daha hızlı çözümlere ulaşabilir diye düşünüyorum. Hem hizmet alanlar, hemde hizmet verenler.
Biri yazınca mail geliyor hocam 😀 bildirim çook iyi olabilir