• 13-11-2024, 03:10:07
    #10
    GrafikerOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti ve güvenlik problemleri, performans ve batarya ömrü, gizli kusurlar gibi bir çok sebep sayılabilir hocam
    alırsak şansımıza kalmış diyoruz ne olacağı belli değil yani teşekkür ederim hocam
  • 13-11-2024, 03:22:56
    #11
    yenilenmiş cihazlarla ilgili bienim gördüğüm şu.. özellikle apple'da zaten orjinal parça mümkün değil yan sanayi olmak zorunda ki ben bizim insanımızı biliyorsam en kaliteli yan sanayiyi de seçmezler.. hangisini seçerler siz düşünün. yine aynı orjinal parça takamayacakları için örneğin telefonun orjinal batarya için olmayan parça uyarısı vermemesi için arabaya direnç atıyormuş gibi bir parça ekliyorlar örneğin. bunun dışuında hangi parçaların değişmiş olduğunu önden öğrenememen de ben hoş değil tamamen sürpriz yumurta yani. ha 12 ay taksitle alabilmek gibi bir avataj için bu maceraya girilir mi şahsen ben girmem.. birazcık kişisel bir tercih..
  • 13-11-2024, 03:25:12
    #12
    j4root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikinci el telefonları elden çıkartabilmek için taksitle yüksek fiyata yeinlenmiş telefon sitelerinden satıyorlar
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yenilenmiş cihazlarla ilgili bienim gördüğüm şu.. özellikle apple'da zaten orjinal parça mümkün değil yan sanayi olmak zorunda ki ben bizim insanımızı biliyorsam en kaliteli yan sanayiyi de seçmezler.. hangisini seçerler siz düşünün.. hangi parçaların değişmiş olduğunu önden öğrenememen de ben hoş değil tamamen sürpriz yumurta. ha 12 ay taksitle alabilmek gibi bir avataj için bu maceraya girilir mi şahsen ben girmem.. birazcık kişisel bir tercih..
    kaza yapınca bile full yan sanayi yaptırıyorlar telefonda neler yapmaz diyorsunuz o zaman bu riskli işe girmeyelim teşekkür ederim
  • 13-11-2024, 03:27:51
    #13
    İkinci el telefonlar çoğunlukla herhangi bir onarım işlemi görmeden alıcıya ulaşır. İlk etapta fark edilmeyen bir sorun daha sonra gün yüzüne çıkabilir. Yenilenmiş telefonlar ise ciddi testlerden geçerek titiz bir onarım görür. Sıfır telefon ayarında alıcıya ulaşımı sağlanır. demişler ama vazgeçiyorum almıcam
  • 13-11-2024, 03:47:11
    #14
    Yenilenmiş telefon gibi vb. toplara girmeyin. Alacaksanız gidin sıfır alın en garantisi. Ayrıca İphone 11 alınmaz, alacaksanız minimum 12 almaya çalışın.
  • 13-11-2024, 03:49:31
    #15
    Nestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yenilenmiş telefon gibi vb. toplara girmeyin. Alacaksanız gidin sıfır alın en garantisi. Ayrıca İphone 11 alınmaz, alacaksanız minimum 12 almaya çalışın.
    12 hiç tutulmadı diye biliyorum ama ? hatta bir ülkede geri toplandı sanki 12 ler. almaktan vazgeçtim herkes alma diyor yan sanayi vs.
  • 13-11-2024, 03:53:56
    #16
    brturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 hiç tutulmadı diye biliyorum ama ? hatta bir ülkede geri toplandı sanki 12 ler. almaktan vazgeçtim herkes alma diyor yan sanayi vs.
    Hocam İphone 12 128GB Kullanıyorum. Ek olarak 200GB Ek Depolama kullanıyorum. Telefonun hiçbir sorununu görmedim. Sadece şarjı çok hızlı gidiyor, o da benim kullandığım uygulamalar kaynaklı vb. olabilir. Çevremde de benden başka kullanan pek görmedim, abim İphone 13 aldı, diğer abim önce 14 pro max aldı, 2 ay sonra İphone 16 Pro Max aldı. Dediğim gibi alacaksanız en düşük iphone 12 alabilirsiniz. İçiniz rahat olsun.

    Hepimiz sıfır aldık, 16 pro max yurtdışı ziyaretinde alındı sadece.
  • 13-11-2024, 03:55:55
    #17
    Nestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam İphone 12 128GB Kullanıyorum. Ek olarak 200GB Ek Depolama kullanıyorum. Telefonun hiçbir sorununu görmedim. Sadece şarjı çok hızlı gidiyor, o da benim kullandığım uygulamalar kaynaklı vb. olabilir. Çevremde de benden başka kullanan pek görmedim, abim İphone 13 aldı, diğer abim önce 14 pro max aldı, 2 ay sonra İphone 16 Pro Max aldı. Dediğim gibi alacaksanız en düşük iphone 12 alabilirsiniz. İçiniz rahat olsun.

    Hepimiz sıfır aldık, 16 pro max yurtdışı ziyaretinde alındı sadece.
    sıfır almaya karar verdim hocam sayenizde biraz tuzlu olcak ama yapcak bişey yok 13 ü almayı düşündüm
  • 13-11-2024, 03:59:44
    #18
    brturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfır almaya karar verdim hocam sayenizde biraz tuzlu olcak ama yapcak bişey yok 13 ü almayı düşündüm
    Şimdiden hayırlı olsun. Sıfır olsun garanti olsun hocam, alacağınız yerden hepimizin bildiği gibi test ettirerek alın. Biz cihazları vatan'dan aldık. 2. el bir cihaz alacaksanız düşük bütçeli bir cihaz alırsınız 2. el iphone alınmaz risk büyüktür.

    Tekrar hatırlatmakta fayda var: alacağınız cihazı epey.com üzerinden özelliklerine bakın. Düz İphone 13 ile 13 Pro Max arasında sağlam bir fark olması lazım pil vb. özellikle daha uzun ömürlü diye hatırlıyorum. ona göre satın alırsınız.