brturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıfır almaya karar verdim hocam sayenizde biraz tuzlu olcak ama yapcak bişey yok 13 ü almayı düşündüm
Şimdiden hayırlı olsun. Sıfır olsun garanti olsun hocam, alacağınız yerden hepimizin bildiği gibi test ettirerek alın. Biz cihazları vatan'dan aldık. 2. el bir cihaz alacaksanız düşük bütçeli bir cihaz alırsınız 2. el iphone alınmaz risk büyüktür.

Tekrar hatırlatmakta fayda var: alacağınız cihazı epey.com üzerinden özelliklerine bakın. Düz İphone 13 ile 13 Pro Max arasında sağlam bir fark olması lazım pil vb. özellikle daha uzun ömürlü diye hatırlıyorum. ona göre satın alırsınız.