• 13-11-2024, 04:47:01
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle alma hocam saplama derdindeler
  • 13-11-2024, 05:15:38
    #29
    2. Elim adı yenilenmiş oldu.alınmaz
  • 13-11-2024, 08:12:22
    #30
    Annemde, babamda yenilenmiş telefon var. Hiçbir sorun olmadı. Birisi Easycep`den bir tanesi Getmobil`den alındı. Sorunsuz olarak kullanıyorlar.
  • 13-11-2024, 11:00:13
    #31
    Getmobilden A grade iPhone 13 aldım. Değişen parça yok vs yazıyordu. Şarj sorunu vardı ve pil sağlığı 1 ay olmadan deli gibi düşüyordu. Gönderdim ekranın kenarı soyulmuş geldi. Alana kadar on numaralar, servise gitti mi kesinlikle tınlamıyorlar. Alacaksan da B grade falan al. İade edene kadar illallah ettirdiler. Burada paylaştım.
  • 13-11-2024, 14:33:17
    #32
    Bir teşhir ürünü bir de yenilenmiş cihazlar bende alerji etkisi yaratıyor. Ben olsam almam.
    Ayrıca iPhone alacaksanız 13 ve üzeri düşünün, ona göre hareket edin derim.
  • 13-11-2024, 16:11:40
    #33
    İphone 11in en az 5 senesi var. 5 senedir açık olan bir telefon kendini tüketmiştir zaten. Yenilenmiş derken işlemcisi yenilenecek hali yok kasası hoparlörü falan değişmiştir muhtemelen
  • 13-11-2024, 23:26:26
    #34
    Gördüğüm kadarıyla çoğu kişi önermemiş. Ben 1.5 sene önce yenilenmiş olarak A kalite Iphone aldım. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. 1 senelik garanti belgesi ile birlikte göndermek zorundalar zaten fakat kullanmama gerek olacak bir durum yaşamadım.
    Ben tavsiye ediyorum
  • 14-11-2024, 00:51:36
    #35
    Çok kötü parçalar kullanıyorlar. Yenilendi dedikleri parçaları arızalandıkça tekrar değiştirdim bir telefon parası da öyle harcadım sıfır fiyatına geldi zaten. Telefon ve bilgisayar gibi ürünlerin kutusunu ben açmadığım sürece almam hocam size de tavsiye ederim.
  • 14-11-2024, 01:41:15
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Almanızı önermem.