Getmobilden A grade iPhone 13 aldım. Değişen parça yok vs yazıyordu. Şarj sorunu vardı ve pil sağlığı 1 ay olmadan deli gibi düşüyordu. Gönderdim ekranın kenarı soyulmuş geldi. Alana kadar on numaralar, servise gitti mi kesinlikle tınlamıyorlar. Alacaksan da B grade falan al. İade edene kadar illallah ettirdiler. Burada paylaştım.