Gördüğüm kadarıyla çoğu kişi önermemiş. Ben 1.5 sene önce yenilenmiş olarak A kalite Iphone aldım. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. 1 senelik garanti belgesi ile birlikte göndermek zorundalar zaten fakat kullanmama gerek olacak bir durum yaşamadım.
Ben tavsiye ediyorum