ikinci el telefonları elden çıkartabilmek için taksitle yüksek fiyata yeinlenmiş telefon sitelerinden satıyorlar
yenilenmiş cihazlarla ilgili bienim gördüğüm şu.. özellikle apple'da zaten orjinal parça mümkün değil yan sanayi olmak zorunda ki ben bizim insanımızı biliyorsam en kaliteli yan sanayiyi de seçmezler.. hangisini seçerler siz düşünün.. hangi parçaların değişmiş olduğunu önden öğrenememen de ben hoş değil tamamen sürpriz yumurta. ha 12 ay taksitle alabilmek gibi bir avataj için bu maceraya girilir mi şahsen ben girmem.. birazcık kişisel bir tercih..
kaza yapınca bile full yan sanayi yaptırıyorlar

telefonda neler yapmaz diyorsunuz o zaman bu riskli işe girmeyelim teşekkür ederim