Nestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yenilenmiş telefon gibi vb. toplara girmeyin. Alacaksanız gidin sıfır alın en garantisi. Ayrıca İphone 11 alınmaz, alacaksanız minimum 12 almaya çalışın.
12 hiç tutulmadı diye biliyorum ama ? hatta bir ülkede geri toplandı sanki 12 ler. almaktan vazgeçtim herkes alma diyor yan sanayi vs.