Nestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam İphone 12 128GB Kullanıyorum. Ek olarak 200GB Ek Depolama kullanıyorum. Telefonun hiçbir sorununu görmedim. Sadece şarjı çok hızlı gidiyor, o da benim kullandığım uygulamalar kaynaklı vb. olabilir. Çevremde de benden başka kullanan pek görmedim, abim İphone 13 aldı, diğer abim önce 14 pro max aldı, 2 ay sonra İphone 16 Pro Max aldı. Dediğim gibi alacaksanız en düşük iphone 12 alabilirsiniz. İçiniz rahat olsun.

Hepimiz sıfır aldık, 16 pro max yurtdışı ziyaretinde alındı sadece.
sıfır almaya karar verdim hocam sayenizde biraz tuzlu olcak ama yapcak bişey yok 13 ü almayı düşündüm