yenilenmiş cihazlarla ilgili bienim gördüğüm şu.. özellikle apple'da zaten orjinal parça mümkün değil yan sanayi olmak zorunda ki ben bizim insanımızı biliyorsam en kaliteli yan sanayiyi de seçmezler.. hangisini seçerler siz düşünün. yine aynı orjinal parça takamayacakları için örneğin telefonun orjinal batarya için olmayan parça uyarısı vermemesi için arabaya direnç atıyormuş gibi bir parça ekliyorlar örneğin. bunun dışuında hangi parçaların değişmiş olduğunu önden öğrenememen de ben hoş değil tamamen sürpriz yumurta yani. ha 12 ay taksitle alabilmek gibi bir avataj için bu maceraya girilir mi şahsen ben girmem.. birazcık kişisel bir tercih..